Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203
Rugsėjis
    2021     
 

LAIKINAS APNAKVINDINIMAS Spausdinimo versija

Laikinas apnakvindinimas

PASLAUGOS APIBŪDINIMAS

Nakvynės ir būtinųjų paslaugų (asmens higienos, buitinių) suteikimas asmenims, kurie yra benamiai, piktnaudžiauja alkoholiu, narkotinėmis, psichotropinėmis ar toksinėmis medžiagomis, esant krizinei situacijai ir pan., jei, nesuteikus šių paslaugų, kyla grėsmė asmens sveikatai ar gyvybei.

Paslaugų gavėjais gali būti:

  • Socialinę riziką patiriantys suaugę asmenys;
  • senyvo amžiaus asmenys;
  • socialinę riziką patiriančios šeimos.

Paslaugos kaina – 2,80 Eur/parai.

PASLAUGOS TEIKIMO PRINCIPAI

Teikiant paslaugą vadovaujamasi principais, apibrėžiančiais paslaugų teikimo specifiką: viešojo administravimo principais, gero valdymo principais ir kokybiško asmenų aptarnavimo principais.

  • Su įvardintais asmenų aptarnavimo principais susipažinti galite: www.telsiai.lt

PASLAUGOS KOKYBĖS PARAMETRAI

  • Paslauga bus suteikta per 1 d. d. nuo prašymo suteikti paslaugą gavimo institucijoje dienos;
  • Visus asmenis aptarnausime kokybiškai (asmenų apklausos balų vidurkis per metus sudaro 5 ir daugiau balo);

PASLAUGOS STANDARTO ĮGYVENDINIMO RODIKLIAI

  • Matuojama asmenų, kuriems paslauga buvo suteikta greičiau nei per 1 d.d., dalis
  • Vertinamas asmenų pasitenkinimas - >5 balai
  • Apklausta besikreipiančių asmenų dalis, proc. – 40 proc.

PASLAUGOS STANDARTO KOKYBĖS VERTINIMAS

TRSA susisiekia su Asmenimis jiems suteikus paslaugą:

  • Atsiuntus elektroninę grįžtamojo ryšio formą (paslaugos prašyme nurodytu el. paštu).
  • Susisiekus telefonu (prašyme nurodytu telefono numeriu).

Įvertinti paslaugą bet kuriuo metu taip pat galima užpildžius asmenų pasitenkinimo anketą savivaldybės internetiniame puslapyje www.telsiai.lt

________________________ 

 

: