Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203
Rugsėjis
    2021     
 

INTENSYVI KRIZIŲ ĮVEIKIMO PAGALBA Spausdinimo versija

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

PASLAUGOS APIBŪDINIMAS

Tai pagalbos suteikimas asmeniui, atsidūrusiam krizinėje situacijoje.

Paslauga gali būti teikiama:

  • socialinės rizikos vaikams;
  • vaikams su negalia;
  • likusiems be tėvų globos vaikams;
  • suaugusiems asmenims su negalia;
  • senyvo amžiaus asmenims;
  • socialinės rizikos suaugusiems asmenims;
  • kitiems asmenims.

Ši paslauga susideda iš tokių socialinių paslaugų kaip informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas; bendravimas; psichologinė pagalba ir kitos paslaugos.

Paslaugos teikimo trukmė nustatoma pagal poreikį.

Paslauga teikiama neatlygintinai.

PASLAUGOS TEIKIMO PRINCIPAI

Teikiant paslaugą vadovaujamasi principais, apibrėžiančiais paslaugų teikimo specifiką: viešojo administravimo principais, gero valdymo principais ir kokybiško asmenų aptarnavimo principais.

  • Su įvardintais asmenų aptarnavimo principais susipažinti galite: www.telsiai.lt

PASLAUGOS KOKYBĖS PARAMETRAI

  • Paslauga bus suteikta per 5 d. d. nuo prašymo suteikti paslaugą gavimo institucijoje dienos;
  • Visus asmenis aptarnausime kokybiškai (asmenų apklausos balų vidurkis per metus sudaro 5 ir daugiau balo).

PASLAUGOS STANDARTO ĮGYVENDINIMO RODIKLIAI

  • Matuojama asmenų, kuriems paslauga buvo suteikta greičiau nei per 5 d.d., dalis
  • Vertinamas asmenų pasitenkinimas - >5 balai
  • Apklausta besikreipiančių asmenų dalis, proc. – 40 proc.

PASLAUGOS STANDARTO KOKYBĖS VERTINIMAS

TRSA susisiekia su Asmenimis jiems suteikus paslaugą:

  • Atsiuntus elektroninę grįžtamojo ryšio formą (paslaugos prašyme nurodytu el. paštu).
  • Susisiekus telefonu (prašyme nurodytu telefono numeriu).

Įvertinti paslaugą bet kuriuo metu taip pat galima užpildžius asmenų pasitenkinimo anketą savivaldybės internetiniame puslapyje www.telsiai.lt

___________________

: